A ghjente hà da piglià seriamente cù e ferite in u travagliu. E ferite è e malatie di travagliu micca fatali cù l'impiegati si facenu ogni ghjornu in tuttu u mondu. Fortunatamente, in l'industrie chì utilizanu FIBC, cunnisciuti ancu cum'è sacchetti à l'ingrossu, i sacchetti grossi cù strettamente SWL aiutanu à riduce a percentuale di feriti in u travagliu.

U SWL (carica di travagliu sicura) di i FIBC hè a capacità massima di trasportu sicura. Per esempiu, 1000kgs di SWL significa chì a capacità massima di trasportu sicura hè 1000kgs.

U SF (fattore di sicurezza) di i FIBC hè di solitu 5: 1 o ancu 6: 1. In particulare per u saccu di massa di l'ONU, u SF di 5: 1 hè una di e cundizioni necessarie.

I fabbricanti adottanu test di carica di punta per determinà u SF. Durante u test di carica di punta, u big bag cun SF di 5: 1 deve tene sottu 5 volte u SWL dopu avè attraversu 30 cicli di 2 volte u SWL. Per esempiu, se u SWL hè 1000kgs, i sacchetti di massa passanu u test solu s'ellu pò cuntene finu à 5000kgs di pressione, dopu sottumessu à u test ciclicu à 2000kgs di pressione 30 volte.

Intantu, u saccu di massa cù 6: 1 di SF hè più rigurosu. Deve esse capace di tene finu à 6 volte u SWL dopu avè attraversu 70 cicli di 3 volte u SWL. In questa situazione, se u SWL hè ancu 1000kgs, i sacchi di massa passanu u test quandu tenenu finu à 6000kgs di pressione, dopu sottumessu à u test ciclicu à 3000kgs di pressione 70 volte.

SWL hè una parte impurtante per creà un postu di travagliu senza periculi. Devi esse rimarcatu chì i travagliadori devenu ubbidì à u SWL durante l'operazione cumpresu u riempimentu, a scarica, u trasportu è u magazinu.

What are SWL and SF for FIBCs

Tempu di posta: Sep-08-2021